HTML

Barátok, hülyeség, szerelem avagy az én kis életem

Friss topikok

  • Angel_Heart: Nekem nagyon tetszik a blogod!!!Szerintem Folytassad!!! Itt az enyém: angelheart-.blog.hu (2010.04.17. 15:56) Hát, megcsináltam...

Linkblog

Archívum

Hát, megcsináltam...

2007.09.10. 19:08 villámlány

Nahhh beíratkoztam Dalma Dance-re!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pedig olyan ideges voltam. De már tudok is egy rövidke táncot. Nagyon tetszik. Nah a pasikról annyit.........nem hív nem ír. És már nem is érdekel.=) Nincs másik csak...messze van és az érzés meg elmúlt. Mostmár nem izgulok annyira a felvételik miatt. Napi 2-3-4 órás tanulással nem is lehet. Na nem téleg mindent megteszek, hogy megint kitünő legyek. De azért a stréberség messze áll tőlem=))) Olyan boldog vagyok. Nem hittem volna, hogy az egyik álmom valóra válik. És azt hiszem nekem vannak a világ legjobb barátnői persze a maguk kis hülyeségeivel..De én nagyon szeretem őket. És talán az újabb szerelem is bekopogtat. De aki elolvassa az mind tanul az esetemből. Távkapcsolat??????? Meglehet próbálni, de úgy is kudarcra van itélve. Lehet az 1 hét vagy 1 hónap elteltével. Már alig várom a jövő hét hétfőt=) Hát ezen kívűl nem sok minden történt velem....Na most mennem kell nem sokára, jön hozzám a barátnőm.Nem már itt is van.....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://4ever.blog.hu/api/trackback/id/tr24162043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angel_Heart 2010.04.17. 15:56:51

Nekem nagyon tetszik a blogod!!!Szerintem Folytassad!!! Itt az enyém: angelheart-.blog.hu
süti beállítások módosítása